- Port lotniczy to okno na świat miasta i regionu. Dzięki niemu nie tylko podnosi się jakość życia mieszkańców, ale również rośnie atrakcyjność inwestycyjna terenów skomunikowanych z lotniskiem - powiedział Adam Hamryszczak, prezes zarządu Portu Lotniczego Rzeszów - Jasionka.
Jego zdaniem tak bliska współpraca przyniesie spore korzyści obu stronom. - Cieszę się, że władze Rzeszowa dostrzegły unikalne możliwości promocji wizerunku miasta, jakie oferują porty oraz linie lotnicze. Wierzę, że to zaangażowanie będzie się dalej rozwijać, również w ramach wspólnych działań pod szyldem Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej - dodał Adam Hamryszczak.
Co to realnie oznacza dla władz Rzeszowa
W ramach umowy, która będzie obowiązywać do końca marca 2022 r., planowane są wydarzenia promocyjne w Gdańsku i Szczecinie, reklamy wielkoformatowe na lotniskach, emisja spotów reklamowych, publikacje w magazynie pokładowym PLL LOT oraz komunikacja w mediach społecznościowych. Ponadto pasażerowie podróżujący na trasach krajowych obsługiwanych przez narodowego przewoźnika będą otrzymywać materiały promujące stolicę Podkarpacia.- Dzisiejsze wydarzenie jest początkiem nowego podejścia do wspólnych relacji miasta i portu lotniczego. Stawiam na współpracę, bo powoduje ona zawsze obustronne korzyści. Nowoczesne, sprawnie funkcjonujące lotnisko z dużą liczbą połączeń to korzyść dla miasta i jego mieszkańców. Dlatego zdecydowałem się na podpisanie umowy dotyczącej działań promujących nasze miasto na lotnisku Rzeszów-Jasionka, na pokładach samolotów PLL LOT oraz w innych portach lotniczych - mówi Konrad Fijołek, prezydent Rzeszowa.
Napisz komentarz
Komentarze