Zespół zachwycił jury innowacyjną grą "Dream Invaders", która łączy w sobie elementy gier zręcznościowych z rywalizacją i imprezową atmosferą gier planszowych i karcianych. Gra osadzona jest w surrealistycznym świecie, gdzie gracze toczą wyścig do mety, pokonując szalone minigry i pułapki zastawiane przez przeciwników. Decyzje o zwycięstwie lub porażce podejmuje kostka i karty, zapewniając nieprzewidywalną rozgrywkę i mnóstwo emocji.
"Dream Invaders" wyróżniła się spośród 40 zgłoszeń w kategorii Game Design, docierając do finału, w którym zmierzyła się z 27 innymi zespołami. Prezentacja gry przed sponsorami i partnerami konkursu okazała się imponująca, a finałowy występ na scenie zapewnił "Hexateam" ostateczne zwycięstwo.
- To dla nas ogromne wyróżnienie i ogromna radość! – wyznaje Angelika Prędka, członkini zespołu i studentka Grafiki komputerowej i produkcji multimedialnej na WSIiZ. - Udział w konkursie pozwolił nam nawiązać cenne kontakty w branży gier i uzyskać wiele cennych wskazówek, które z pewnością wykorzystamy w dalszym rozwoju gry - mówią studenci.
„Dream Invaders” to połączenie szerokiej gamy gier zręcznościowych wraz z rywalizacją i imprezową atmosferą planszówek oraz gier karcianych. Zamknięci w surrealistycznym świecie uczestniczymy w wyścigu, którego meta leży na końcu drogi odmętów wyobraźni, usłanej niebezpieczeństwami szalonych minigier oraz pułapek innych graczy. Przez podróż postacie poprowadzi szczęście czterostronnej kostki i wachlarz kart, który może nam pomóc, lub zaszkodzić innym. Przecież zwycięzca może być tylko jeden – tak o grze opowiada Igor Jajuga, student Grafiki komputerowej i produkcji multimedialnej WSIiZ.
Sukces w konkursie to tylko jeden z wielu imponujących osiągnięć studentów WSIiZ. W kwietniu 2024 roku dotarli oni do finału hackathonu HackCarpathia w Rzeszowie z grą "CatchUp", a w listopadzie 2023 roku zgarnęli pierwsze i drugie miejsce na hackathonie HackJam, również w Rzeszowie. Ich talent i zaangażowanie zaowocowały zwycięstwem z grami "Juan the Skull" i "Elementor". W grudniu 2021 roku Angelika Prędka zdobyła drugie miejsce na hackathonie Hackathon WSIiZ z grą "MonsterCow".
Historia "Hexateam" to inspirująca opowieść o młodych ludziach, którzy z pasją i determinacją realizują swoje marzenia. Ich sukcesy dowodzą, że WSIiZ to idealne miejsce do rozwijania talentu i zdobywania cennych umiejętności w dynamicznie rozwijającym się świecie gier komputerowych.
Napisz komentarz
Komentarze