Możliwości skorzystania z usługi
Sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:
- Porozmawiaj z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy, przez Internet. Połączenie jest możliwe z dowolnego miejsca i nie wymaga wizyty w urzędzie pracy.
- Jeżeli podczas wizyty w urzędzie pracy potrzebny Ci będzie tłumacz języka migowego, pracownik urzędu pracy połączy się z naszym konsultantem, który będzie tłumaczył rozmowę na język migowy.
- Jesteś pracownikiem urzędu pracy i potrzebujesz tłumacza języka migowego? Zarezerwuj rozmowę lub połącz się od razu z konsultantem Zielonej Linii, jeśli jest dostępny.
Jak połączyć się z konsultantem?
SKRÓCONA TECHNICZNA INSTRUKCJA POŁĄCZENIA VIDEO Z KONSULTANTEM ZIELONEJ LINII
Kliknij ikonkę kamery, która znajduje się na widżecie po prawej stronie okna i od razu połącz się z konsultantem, jeśli widzisz na zdjęciu zielony pasek oznaczający dostępność konsultanta.
Jeśli na widżecie widzisz czerwony pasek, oznacza to, że aktualnie konsultant nie jest dostępny, możesz natomiast zarezerwować rozmowę.
Zarezerwuj rozmowę w dowolnym dostępnym terminie, klikając na poniższy banner "Zarezerwuj rozmowę", a następnie w wybranym już terminie kliknij ikonkę kamery, która znajduje się na widżecie po prawej stronie okna i połącz się z konsultantem, który będzie już na Ciebie czekał.
W przypadku pytań dotyczących rezerwacji terminu lub bieżącej dostępności usługi prosimy o kontakt pod numerem 85 74 81 625.
Przetwarzanie danych osobowych
Rozmowy video nie są nagrywane.
Usługa odbywa się w czasie rzeczywistym i nie jest utrwalana.
Przetwarzane są dane podawane podczas rezerwacji rozmowy video (telefon, adres e-mail, imię i nazwisko, powiat).
Jeśli to Powiatowy Urząd Pracy umawia rozmowę i wpisuje w formularzu swoje dane, nie posiadamy i nie przetwarzamy danych klienta urzędu.
Administratorem danych osobowych jest Komendant Główny OHP z siedzibą w Warszawie (00-349 Warszawa, ul. Tamka1). Dane użyte do nawiązania połączenia z konsultantem (nazwa użytkownika) oraz dane pozyskiwane w trakcie rozmowy z konsultantem (wizerunek) będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi zgodnie z Polityką Prywatności.
Wymagania techniczne
Do połączenia z konsultantem Zielonej Linii potrzebny będzie:
- komputer lub telefon z kamerą i funkcją wideo,
- dostęp do Internetu,
- dowolna przeglądarka internetowa.
Napisz komentarz
Komentarze