Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama dotacje rpo
Reklama PCN oświeć mnie
Reklama Powiat Rzeszowski

Nie daj się nabrać! Kolejny sposób oszustów na wyłudzenia

Podziel się
Oceń

Ministerstwo Finansów ostrzega przed próbami wyłudzenia danych. Instytucja otrzymała od podatników sygnały o rzekomych telefonach od KAS i KIS.
Nie daj się nabrać! Kolejny sposób oszustów na wyłudzenia

Źródło: pixabay

Oszuści, podając się za konsultantów infolinii Krajowej Informacji Skarbowej lub pracowników Krajowej Administracji Skarbowej, dzwonią do podatników i próbują pozyskać informacje, takie jak numer rachunku bankowego, numer PESEL lub inne dane osobowe. Mogą również prosić o podanie loginu i hasła do serwisu e-Urząd Skarbowy.

Warto jednak podkreślić, że pracownicy administracji skarbowej nie wykonują takich telefonów do podatników i nie zbierają w ten sposób danych osobowych.

W przypadku odebrania takiego połączenia nie należy podawać osobie dzwoniącej danych osobowych, numeru PESEL/NIP, numeru dowodu tożsamości lub numeru rachunku bankowego. Pod żadnym pozorem nie powinno się również przekazywać telefonicznie loginu i hasła do logowania w serwisie e-Urząd Skarbowy.

KAS apeluje o zachowanie szczególnej ostrożności i informowanie o podejrzanych telefonach do najbliższego urzędu skarbowego.

Udostępnij ten artykuł swoim znajomym i rodzinie, aby ostrzec ich przed oszustami!

PRZECZYTAJ TAKŻE:

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama