Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama dotacje rpo
Reklama PCN oświeć mnie
Reklama Powiat Rzeszowski

SimplySign - mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny od Asseco

Podziel się
Oceń

Podpis elektroniczny SimplySign to nowoczesne, wirtualne narzędzie, które umożliwia bezpieczne podpisywanie dokumentów elektronicznych w dowolnym miejscu i czasie. Jest to pierwszy na polskim rynku mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny, który nie wymaga fizycznej karty z certyfikatem ani czytnika.

Podpis elektroniczny (e-podpis) SimplySign to własny, osobiście złożony przy wykorzystaniu specyficznych środków technicznych podpis funkcjonujący w cyfrowym świecie. Ma on taką samą ważność jak unikalny, własnoręczny podpis. Posiada taką samą moc prawną, tzn. może być stosowany do podpisywania i nadawania mocy prawnej dokumentom wszelkiego rodzaju, które występują w wersji elektronicznej. Podobnie jak podpis własnoręczny, podpis elektroniczny jest jedyny w swoim rodzaju, ściśle powiązany z podpisywaną treścią i przypisany do konkretnej osoby fizycznej, która ten podpis złożyła. Sprawdzenie (weryfikację) autentyczności podpisu elektronicznego, w tym identyfikację podpisującego, zapewnia nam certyfikat. 

 

Główne zalety podpisu SimplySign:
  • Brak ograniczeń - podpisujesz dokumenty dowolnej wielkości i formatu na smartfonie, tablecie lub komputerze.
  • Szybkość - wystarczy kilka kliknięć, aby bezpiecznie podpisać dokument.
  • Oszczędność - podpis elektroniczny SimplySign pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze na wydruku i wysyłce dokumentacji.
  • Zgodność - podpis SimplySign jest równoważny podpisowi własnoręcznemu i jest uznawany na terenie Unii Europejskiej.
  • Dostępność - podpis SimplySign jest dostępny 24/7, zawsze, gdy go potrzebujesz.
  • Bezpieczeństwo - podpis SimplySign zapewnia silne uwierzytelnienie i chroni przed podrabianiem.
  • Uniwersalność - podpis SimplySign można wykorzystać do podpisywania dokumentów wewnętrznych, urzędowych i biznesowych.
  • Rozpoznawalność - podpis SimplySign jest automatycznie identyfikowany w oprogramowaniu Adobe na całym świecie.
Dodatkowe zalety usługi SimplySign:
  • Zgodność - SimplySign jest zawsze zgodny z przepisami prawa i standardami branżowymi.
  • Dostępność - SimplySign działa na urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych.
  • Bezpieczeństwo - SimplySign zapewnia silne zabezpieczenia, które chronią dokumenty przed utratą lub nadużyciami.
  • Wygoda - Podpis elektroniczny SimplySign można kupić na 1 rok, 2 lata, 3 lata, podpis wymaga usługi weryfikacji tożsamości.

 

SimplySign to zaufany i wiarygodny podpis

Środki służące do składania i weryfikacji (walidacji) podpisów elektronicznych wydawane są przez zaufane centra certyfikacji, takie jak np. Certum, po wykonaniu weryfikacji tożsamości osoby chcącej stosować e-podpis. Dzięki temu taki certyfikat można określić mianem zaufanego. Natomiast e-dokumenty opatrzone podpisem z certyfikatem można uznać za wiarygodne, ponieważ akredytowane kwalifikowane centra certyfikacji zawsze weryfikują i potwierdzają prawdziwość zawartych w nich danych. Na rynku dostępne są obecnie dwa rodzaje narzędzi służących do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który z mocy prawa jest uznany za równoważny podpisowi własnoręcznemu.

Stąd, ze względu na technikę składania, rozróżniamy:

  • e-podpis „zdalny” – składany na urządzeniach mobilnych lub komputerach stacjonarnych/laptopach przy wykorzystaniu usługi SimplySign, nie wymaga stosowania dodatkowych komponentów technicznych takich jak fizyczna karta i czytnik.
  •  e-podpis „kartowy” – składany przy użyciu fizycznej karty (np. takiej jak karta sim do telefonu) i czytnika kart (np. w wielkości pendrive) podłączonego do komputera.
Jak działa podpis SimplySign?

Aby złożyć podpis SimplySign, wystarczy pobrać aplikację na smartfona lub tablet z systemem Android lub iOS lub zainstalować aplikację desktopową na komputerze z systemem Windows, macOS lub Linux. Po zalogowaniu się do aplikacji należy przesłać dokument do podpisu. Następnie aplikacja poprosi o podanie kodu weryfikacyjnego, który zostanie wysłany na podany numer telefonu. Po wprowadzeniu kodu dokument zostanie podpisany.

 

Gdzie można wykorzystać podpis SimplySign?

Podpis SimplySign można wykorzystać do podpisywania wszelkiego rodzaju dokumentów elektronicznych, w tym:

  • dokumentów urzędowych, takich jak wnioski, deklaracje, umowy, czy faktury VAT
  • dokumentów firmowych, takich jak umowy, oferty handlowe, czy faktury
  • dokumentów wewnętrznych, takich jak regulaminy, polityki, czy instrukcje
 
Jak uzyskać podpis SimplySign?

Aby kupić podpis elektroniczny SimplySign, należy się skontaktować z mobilnym doradcą podpismobilnie.pl. lub skontaktować się regionalnym przedstawicielem na Polskę południowo-wschodnią.  Podpis elektroniczny wymaga weryfikacji tożsamości, usługa jest płatna, świadczona jest bezpośrednio u klienta lub zdalnie, poprzez aplikację MS Teams. Kwalifikowany podpis elektroniczny jest wydawany do 30 minut. 


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama