Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama
Reklama Powiat Rzeszowski

Biletu MPK na Dworcu Lokalnym nie kupisz. Mieszkańcy zdruzgotani

Podziel się
Oceń

ZTM w Rzeszowie poinformował, że w najbliższych dwóch miesiącach nieczynny będzie Punkt Obsługi Podróżnego na Dworcu Lokalnym.
Biletu MPK na Dworcu Lokalnym nie kupisz. Mieszkańcy zdruzgotani

Źródło: UM Rzeszowa

Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie poinformował, że w dniach  od 19.06. do 26.08. br. Punkt Obsługi Podróżnego  przy ul. Towarnickiego 7 (Dworzec Lokalny) będzie nieczynny. Przypomnijmy, że po zamknięciu identycznego miejsca przy ul. Grottgera, to tutaj dokonywano zakupu biletów przez większość pasażerów. 

 

Na prawie 200 tysięczne miasto do dyspozycji mieszkańców pozostaną już tylko 4 miejsca, gdzie mogą wyrobić oni Kartę Miejską, kupić bilet miesięczny, złożyć reklamacje czy zapytać o szczegóły komunikacji miejskiej: Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Lisa Kuli 20, czynny od poniedziałku do piątku od 10 do 19:30, w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 10 do 14:30, w niedziele i święta jest nieczynny. Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Targowej 1 (parter) otwarty od poniedziałku do piątku od 7 do 14:30, w soboty, niedziele i święta nieczynny, Punkt Obsługi Podróżnego Galeria Nowy Świat, ul. Krakowska 20, działający od poniedziałku do soboty od 10 do 17:30, w niedziele i święta nieczynny oraz Punkt Obsługi Podróżnego C.H. Plaza Rzeszów, al. Rejtana 65, otwarty od poniedziałku do soboty od 10 do 17:30, w niedziele i święta nieczynny.

 - Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane - poinformował lakonicznie ZTM w Rzeszowie, zapraszający jednocześnie do skorzystania ze sklepu internetowego: www.ebilet.erzeszow.pl, z biletomatów stacjonarnych i mobilnych oraz z aplikacji mobilnych: zbiletem.pl, mPay, moBILET,  skycash, GoPay - napisano.

PRZECZYTAJ TEŻ:

Pasażerowie MPK: nieprzemyślana decyzja

Nie wiadomo, co jest przyczyną zamknięcia Punktu Obsługi Podróżnego w samym centrum miasta. Domniemać można, że chodzi o urlopy pracowników, którzy wymieniać będą się w pozostałych tego typu miejscach. - Uważam, że to nieprzemyślana decyzja. Na Dworcu Lokalnym zakup biletu MPK był dużym ułatwieniem, zwłaszcza, że odjeżdża stąd komunikacja podmiejska. Nie musiałam biegać po całym mieście, żeby kupić "sieciówkę" - mówi nam Joanna Madeja, pasażerka rzeszowskiej  komunikacji miejskiej, która zainsynuowała, że ZTM mógł po prostu skrócić godziny otwarcia punktu sprzedaży i ograniczyć jego funkcjonowanie tylko do godzin największego ruchu. 

- Pozostaje nam tylko wybrać się na dłuższy spacer do punktu na Lisa-Kuli - mówi 55-letnia kobieta, którą w piątek spotkaliśmy w okolicy Dworca Lokalnego. - Młodzież kupi bilet przez internet, ja nie umiem... - uzupełnia. 


Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama