Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama
Reklama PCN oświeć mnie
Reklama Powiat Rzeszowski

Nowa kampania ma zwiększyć frekwencję na ekstraklasowych stadionach piłkarskich

Podziel się
Oceń

Operator rozgrywek ekstraklasy stworzył kampanię, która ma zachęcić młodych ludzi do przychodzenia na stadiony. "Chcieliśmy pokazać, że mecz piłkarski widziany na żywo to doskonałe okoliczności, by spotkać się z kumplami" - powiedział dyrektor marketingu Marcin Mikucki.
Nowa kampania ma zwiększyć frekwencję na ekstraklasowych stadionach piłkarskich

Autor: PAP Multimedia

Kampania "Spotkajmy się #NaStadionie" składać się będzie z dwóch etapów: od września do listopada w mediach społecznościowych promowane będą same rozgrywki, a wiosną - każdy klub z osobna.

"Kampania skierowana jest przede wszystkim do młodych ludzi, którzy z różnych powodów nie chodzą na stadiony. Wciąż jednak mają silną potrzebę poznawania otaczającego ich świata i gromadzenia nowych doświadczeń. Dlatego Ekstraklasa zachęca ich do spotkania się #NaStadionie z kumplami i przekonania, jak bogatym doświadczeniem może być ligowy mecz z przyjaciółmi" - napisano w komunikacie.

Jak zapewniono, za kampanię odpowiedzialny jest profesjonalny zespół, w którego skład weszły m.in. agencje Deloitte, ThinkEco i GONG. Z ramienia ekstraklasy odpowiadają za niego Mikucki oraz manager ds. strategii Katarzyna Napiórkowska.

"Zależało nam na tym, żeby przygotować kampanię, która jest prawdziwa i szczera. Która pokazuje, co stadiony klubów Ekstraklasy mają do zaoferowania nowym kibicom - bo to właśnie oni są najważniejsi w naszej kampanii. Dla nich grają piłkarze, dla nich powstają stadiony i to oni tworzą niepowtarzalną atmosferę. Chcieliśmy pokazać, że mecz piłkarski widziany na żywo to doskonałe okoliczności, by spotkać się z kumplami. (...) Mam nadzieję, że nasz spot przypadnie do gustu zarówno ludziom zainteresowanym sportem, jak i tym, którzy do tej pory nie brali pod uwagę wyjścia ze znajomymi na stadion w ramach rozrywki" - powiedział Mikucki, cytowany w komunikacie.(PAP)

mm/ mask/

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama