Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama dotacje rpo
Reklama PCN oświeć mnie
Reklama Powiat Rzeszowski

Koronawirus. Kolejny sklep wprowadza testy na przeciwciała

Podziel się
Oceń

Po tym jak Biedronka wprowadziła do obiegu testy na przeciwciała na koronawirusa, to kolejna marka poszła ich śladem. W odpowiedzi Portugalczycy obniżyli ceny tego produktu.
  • Źródło: informacje prasowe
Przypomnijmy, w połowie marca sieć sklepów Biedronka wprowadziła u siebie możliwość zakupów testów na koronawirusa. Za ich pomocą klienci mogli zbadać, czy mają przeciwciała. Cena była niezwykle okazyjna, bo zaledwie... 50 zł. Więcej o tym przeczytacie państwo tutaj: Biedronka wprowadza do obiegu testy na Covid-19

W odpowiedzi na to blisko dwa tygodnie później kolejna sieć sklepów poszła podobnym tropem, i również wprowadziła do swojej oferty równie identyczny produkt. Dziś okazało się, że jest to Lidl.

Jednak niemiecka sieć sklepów handlowych przebiła ofertę portugalskiego koncernu, bo wyceniła swoje produkty na 39,99 zł. Na odpowiedź ze strony Biedronki nie trzeba było długo czekać, która obniżyła ceny testów do tego samego pułapu.

Test Primacovid to test serologiczny. Pozwala on wykryć, czy badana osoba wytworzyła przeciwciała IgG i IgM przeciwko koronawirusowi wywołującemu Covid-19.

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklamadotacje rpo
Reklama