- Dziś mamy przyjemność zaprezentować pakiet promocyjny o nazwie „Made in Rzeszów”. Są tu rzeczy wyprodukowane w naszym pięknym mieście, a firmy, które za nimi stoją, to znakomite marki, albo legendarne, o globalnych logach, które współtworzą markę miasta, a zdobywają Europę i świat – mówił Konrad Fijołek, Prezydent Rzeszowa podczas dzisiejszej (11 bm.) konferencji inaugurującej kampanię.
- Teraz jesteśmy miastem najbardziej strategicznym w tej części Europy, miastem, gdzie odbywa się najwięcej spotkań międzynarodowych, światowych. To najlepszy czas, by pokazywać i chwalić się naszą tożsamością tym, nad czym pracowało wiele pokoleń i tym, co obecnie oferuje nasz biznes. Chciałbym podziękować szefom firm, które zdecydowały się dołączyć do naszej akcji – dodał Prezydent.
Jak podkreślił, „Made in Rzeszów” wpisuje się w ogólnoświatowy trend, bo dzisiaj szczególnie poszukiwane jest to, co lokalne.
Renomowani producenci
W inicjatywie biorą udział następujące podmioty: Makarony Polskie, Rzeszowianka, Nestlé, Sanofi, Chema Elektromet, Aspol, oraz Sylveco. Każda paczka to podróż przez lokalne smaki, innowacyjne technologie, troska o zdrowie, a przede wszystkim jakość, którą Rzeszów oferuje światu.
- Ideą akcji jest szerzenie informacji dzielenie się tym najlepszym, co jest w Rzeszowie. Nie było trudno namówić firmy na udział w tym przedsięwzięciu. Mamy nadzieję, że kolejne podmioty dołączą do kampanii – wyraził przekonanie Grzegorz Wrona, Zastępca Prezydenta Rzeszowa.
O tym, co jest w pudełkach, zdradzili przedstawiciele poszczególnych firm.
NO-SPA produkowana w Rzeszowie
- Mamy tutaj w pudełku witaminowy Pharmaton Geriavit, świetny produkt dla ludzi w dojrzałym wieku, uzupełniający minerały i witaminy, doskonały na prezenty – zdradził Marek Ruchała – Dyrektor Zakładu Produkcji i Dystrybucji Leków Sanofi. - To wspaniała akcja na dalszy rozwój naszego miasta, stanowi dobry pretekst, by poznać to, co jest produkowane tutaj. Gdybym mógł włożyć do pudełka lek, byłaby to No-Spa, bo wielu ludzi nie wie, że powstaje w Rzeszowie.
Nestlé Polska chwali się w paczce deserkiem wytwarzanym z naturalnych składników Bobo Frut. Makarony Polskie przekazały dwa produkty: z serii Marki Świata oraz z linii Dibetic, którego działanie zostało potwierdzone badaniami przeprowadzonymi przez UR. Chema –Elektromet dzieli się żelem Aftident, preparatem do pielęgnacji błon śluzowych jamy ustnej. Rzeszowianka dała po dwie krystalicznie czyste wody: gazowaną i niegazowaną, firma Aspol - aromatyczne przyprawy, a Sylveco - naturalne kosmetyki.
Każda firma może dołączyć
Dokładny research produktów, które są wytwarzane w Rzeszowie, zrobił Wydział Marki Miasta Współpracy Gospodarczej i Turystyki.
Jak mówił jego dyrektor, Kamil Czyż: - „Made in Rzeszów” to projekt otwarty, nasze pudełko może rosnąć, może być na nim więcej logotypów. Zachęcamy wszystkich, którzy nie dostrzegli potencjału akcji, by do niej dołączyli. To będzie nasza promocyjna petarda. Paczka będzie wręczana przez prezydenta podczas wizyt oficjalnych u nas lub tych wyjazdowych, w których bierzemy udział w Polsce czy na świecie. Produkty, które już mamy, stanowią szeroki przekrój, każdy znajdzie coś dla siebie. Miasto Rzeszów jest znane np. z produkcji lotniczej, automotive i informatyki, a teraz chwalimy się produktami, które są troszkę bliżej zwykłego człowieka.
Napisz komentarz
Komentarze