- W PGE Energia Ciepła kładziemy bardzo duży nacisk na edukację odbiorców ciepła, zarówno dorosłych jak i dzieci. Jako lider ciepłownictwa i spółka kierująca się społeczną odpowiedzialnością biznesu, przekazujemy wiedzę i dobre praktyki naszym klientom. Projekty, które realizujemy w naszej spółce, kampanie i działania zmierzające do edukacji w zakresie świadomego korzystania z ciepła z poszanowaniem środowiska, wpisują się w kulturę naszej działalności. Zapewniamy bezpieczeństwo energetyczne wielu Polakom, dbamy o niezakłócone dostawy energii elektrycznej i ciepła przez cały rok, dlatego istotne jest, aby jak najwięcej z nas miało świadomość jak ważne jest oszczędzanie ciepła, a tym samym dbanie o środowisko – mówi Przemysław Kołodziejak, p. o. Prezesa Zarządu PGE Energia Ciepła.

Listopadowa kampania „Oszczędzaj ciepło i dbaj o środowisko" jest kontynuacją corocznej kampanii edukacyjnej – Przygotuj się do zimy z PGE Energia Ciepła, która realizowana była na przełomie września i października. Wówczas pokazywaliśmy odbiorcom do kogo mają się zwrócić o uchronieniem ogrzewania, co trzeba zrobić, żeby grzejniki się nie zapowietrzały. Przypominaliśmy odbiorcom o możliwości zachowania komfortu cieplnego przez cały rok. Nie każdy użytkownik bowiem wie, że ciepło wytwarzane jest w elektrociepłowniach przez cały rok, również latem. Sezon grzewczy jest zatem umowny, jego rozpoczęcie warunkowane jest tylko zapotrzebowaniem mieszkańców na ciepło. Właściciele lub zarządcy budynków, czyli spółdzielnie lub wspólnoty mieszkaniowe mogą włączyć ogrzewanie w każdej chwili. Ciepłownicy w PGE Energia Ciepła są na to przygotowani.
Więcej informacji na stronie: https://pgeenergiaciepla.pl/
Napisz komentarz
Komentarze