- Gdy samolot będzie krążył nad miastem, równolegle w terenie trwały będą prace polegające m.in. na pomiarze temperatury w wyznaczonych miejscach. Samolot będzie poruszał się po specjalnie zaprojektowanych osiach, tzw. szeregach – informuje Dariusz Kotowicz, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Rzeszowie.
Zebrany materiał posłuży do analizy strat ciepła miejskiej infrastruktury ciepłowniczej. Przygotowany zostanie także raport z potencjalnymi nieprawidłowościami sieci ciepłowniczej oraz ortofotomapa do kartograficznego odwzorowania zdjęć termowizyjnych, niezbędnych do opracowania długoletniego planu inwestycji i remontów MPEC Rzeszów.
Ograniczenie strat ciepła wpływa bezpośrednio na poprawę efektywności wykorzystania energii, pozwala ograniczyć emisję dwutlenku węgla i innych szkodliwych związków do atmosfery a w efekcie ograniczyć koszty związane z przesyłem i dystrybucją ciepła systemowego.
Napisz komentarz
Komentarze