Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama

SodaStream, wiodący producent ekspresów do gazowania wody, prezentuje repozycjonowanie 360°

Podziel się
Oceń

Jak cię widzą, tak cię piszą? SodaStream nie pozostawia miejsca na domysły. Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie 360 to manifest wartości i celów. Oto jak zmienia się marka, aby ci co piszą, nie mylili się w swoich interpretacjach.

Autor: SodaStream

Wśród wiodących trendów konsumenckich nie sposób nie zauważyć rosnącego zainteresowania designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Jednocześnie nie traci na znaczeniu dbałość o user-experience. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym, zwracając uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak również wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.

SodaStream ze swoimi produktami doskonale wpisuje się w trendy. Aby to podkreślić marka wprowadziła nowe logo, paletę barw oraz stronę internetową. Zmianom uległa również strategia komunikacji i portfolio produktów.

Historia marki


SodaStream to na polskim rynku wciąż nowość. Lokalny oddział powstał zaledwie dwa lata temu. Wcześniej produkty były oferowane za pośrednictwem dystrybutorów. Jednak historia marki ma ponad 100 lat. W 1903 roku SodaStream rozpoczęła rewolucję na rynku napojów sodowych, przedstawiając system umożliwiający konsumentom samodzielne przygotowywanie wody gazowanej w zaciszu własnego domu. Od tego czasu marka konsekwentnie rozwija swoje portfolio i wciąż odkrywa nowe rynki. Jednak tak dynamiczny i wielokierunkowy rozwój przyczynił się również do namnożenia komunikatów, elementów identyfikacji wizualnej i sposobów ukazywania firmy oraz produktów. Potrzeba uwspólnienia zarówno warstwy wizualnej, jak i przekazu była głównym powodem do zmiany.

SodaStream
SodaStream


Push for Better


“Push for Better" - to główne hasło towarzyszące marce SodaStream. Geneza powstania jest dość naturalna i nawiązuje do gestu gazowania wody za pomocą saturatora. Ta drobna czynność daje początek strumieniowi zmiany - zarówno dla konsumentów, jak i dla planety.

Jeden symbol, wiele znaczeń


Kolejnym elementem identyfikacji wizualnej jest symbol marki. Punktem wyjścia są dwie krople wody, które splatając się tworzą formację yin i yang, symbolizując tym samym równowagę i harmonię występującą w przyrodzie. Dzięki przemyślanemu projektowi logo zawiera w sobie również literę “S" - odzwierciedlenie nazwy marki SodaStream.

Obejrzyj film prezentujący nową identyfikację wizualną SodaStream
https://youtu.be/UDYc2gKPbes

Kolorowa komunikacja? Naturalnie!


W hołdzie wyznawanym przez firmę wartościom powstała również nowa paleta kolorystyczna. Każdy, kto spacerował kiedykolwiek brzegiem morza rozpozna i umiejscowi nowe barwy marki. Fresh i deep blue to odcienie wody, a jednocześnie symbole spokoju i bogactwa. Kolor Sand, jak nazwa wskazuje to piasek. W palecie znajdziemy również Koral, Orange, Forest Green i Sunshine Yellow. Wybór barw naturalnie łączy się tym co, dla SodaStream najważniejsze - dbałością o środowisko, świeżością, rozwojem i optymizmem.

Collection - elegancja i funkcjonalność


Oprócz rebrandingu SodaStream wprowadza nowy system pozycjonowania produktów. Przykładem jest linia Collection, do której już dziś należą ekspresy Art i Duo. Niebawem linia zostanie rozszerzona o nowy saturator, stworzony we współpracy ze światowej sławy projektantem.

Misja “Nawodnienie"


SodaStream chce zrewolucjonizować branżę napojów gazowanych i zachęcić ludzi do picia wody. Badania pokazują, że posiadacze SodaStream każdego dnia piją ponad 50 proc. więcej wody niż osoby, które jeszcze nie korzystają z saturatora*. Co ciekawe wśród klientów SodaStream poprawia się również motywacja dotycząca zdrowego stylu życia. 60 proc z nich deklaruje wzrost aktywności fizycznej oraz dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych. Nawodnienie jest kluczowe dla zdrowia każdego z nas, dlatego warto rozważyć zakup urządzenia, które połączy przyjemne z pożytecznym. W końcu kto nie chciałby zadbać o swoje zdrowie jednocześnie pijąc pyszny, orzeźwiający napój, nie generując przy tym zbędnego plastiku?

SodaStream
SodaStream


Kreatywny koncept


Repozycjonowanie odbyło się we współpracy z Pearl Fisher - agencją projektową i brandingową z siedzibą w Londynie, a także z Eitanem Cohenem, kreatywnym doradcą SodaStream. "To kolejny ekscytujący rozdział dla Sodastream i nie możemy się doczekać aż ten odważny, wpływowy i inspirujący nowy design trafi na półki sklepowe" - komentuje David Jenkinson, Design & Experience Partner w Pearl Fischer.

Wszystko w swoim czasie


Nowa identyfikacja wizualna SodaStream jest już obecna na stronach internetowych i mediach społecznościowych, natomiast wprowadzanie nowych projektów opakowań rozpocznie się w 2023 roku i będzie przebiegało stopniowo na wszystkich 47 rynkach, na których funkcjonuje firma.

*Opeepl study for SodaStream 2021 (US &UK)


SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. SodaStream umożliwia przygotowywanie wody gazowanej w domowym zaciszu, eliminując konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania. Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Źródło informacji: SodaStream

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: AATreść komentarza: A dlaczego zainteresowani nie postawią sobie ogrodzenia na koszt swojej wspólnoty? Będą mieli bezpiecznie i bezproblemowo. Czy miasto musi rozwiązywać wszystkie problemy, a mieszkańcy juz nic od siebie?Data dodania komentarza: 9.01.2025, 04:08Źródło komentarza: Inwazja dzików na rzeszowskim osiedlu Hiszpańskie Ogrody. Radny interweniuje [WIDEO]Autor komentarza: wtajemniczonyTreść komentarza: Skuteczność !!! Co wy piszecie w tych swoich artykułach?! Sytuacja w Policji jest tragiczna, gdy ma się tam znajomych wszystko się wie, obraz nędzy i rozpaczy, celowe działania mediów chcą upiększyć sytuację! Obraz Polskiej Policji wygląda post apokaliptycznie, jak mówi znajomy Policjant z Leżajska!Data dodania komentarza: 8.01.2025, 16:10Źródło komentarza: "Łowcy głów" z Rzeszowa zatrzymują kolejnych groźnych przestępcówAutor komentarza: kierowcaTreść komentarza: Niby że Polska Policja to takie fajne chłopaki strzegący prawa i porządku??! Banda wyrzutków i pijaków!Data dodania komentarza: 8.01.2025, 16:06Źródło komentarza: Weekendowa ostra jazda kierowców bmwAutor komentarza: KrzywoustyTreść komentarza: "Biedni uchodźcy z Upadliny", napadają na Polskie domy, powodują pod wpływem wypadki drogowe, manifestują swoje przywiązanie do Bandery neonazisty i Zbrodniarza... itd. itp. Czy "polski rząd marionetek" reaguje? Nie, nie ma problemu, to przecież """nasi bracia i przyjaciele""" swojaki! :(:(:(:( Problem nie istnieje!!! "Trza pomagać""" Pisownia pod pretekstem!Data dodania komentarza: 8.01.2025, 09:15Źródło komentarza: Brutalny napad w Łańcucie. Tortury, groźby nożem i kradzież na dużą skalęAutor komentarza: XYZTreść komentarza: Ale co ty bredzisz? Właśnie, że Rzeszów mówi TAK dla tej inwestycji! Jak będzie trzeba, to trzeba dokładać. Ten stadion to bezapelacyjnie priorytet inwestycyjny!Data dodania komentarza: 8.01.2025, 08:14Źródło komentarza: Co z finansowaniem PCLA przez samorząd województwa? Miasto liczy na większe wsparcie finansoweAutor komentarza: RzeszowianinTreść komentarza: Nie ma zgody mieszkańców na marnotrawstwo pieniędzy w postaci Megalomani Prezydenta. Dość kolesiostwa i działania pod przymusem kolegów kiboli. Dość przesuwania pieniędzy z poprawy dróg i komunikacji na stadion dla garstki kiboli i posadę dla siostry prezydenta. Rzeszów mówi NIE!Data dodania komentarza: 7.01.2025, 15:53Źródło komentarza: Co z finansowaniem PCLA przez samorząd województwa? Miasto liczy na większe wsparcie finansowe
Reklama
Reklama
Reklama