Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama
Reklama Powiat Rzeszowski

ZUS: sale obsługi klientów w poniedziałki będą czynne od godz. 8.00 do 17.00

Podziel się
Oceń

W poniedziałki placówki ZUS będą otwarte do godz. 17. Jest to o godzinę krócej niż dotychczas. Zmiana wejdzie w życie od 22 listopada i ma obowiązywać do końca marca. W pozostałe dni, obsługa klientów będzie odbywać tak jak dotychczas, w godz. 8-15
  • Źródło: informacje prasowe
ZUS: sale obsługi klientów w poniedziałki będą czynne od godz. 8.00 do 17.00

Autor: materiały prasowe

- Klientów będziemy obsługiwać godzinę krócej niż dotychczas. Przed skróceniem czasu pracy sprawdziliśmy, kiedy klienci najczęściej odwiedzają nasze placówki. Największe natężenie ruchu jest w godzinach od 10.00 do 12.00. Po południu liczba osób odwiedzających ZUS maleje, a po godzinie 17.00 sale obsługi są prawie puste - informuje Wojciech Dyląg, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie podkarpackim.

Nasi pracownicy cały czas obsługują klientów przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Osoby odwiedzające nasze placówki nadal muszą używać maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta, a także zachować odpowiedni dystans.

- Klienci, którzy nie chcą czekać w kolejce, mogą wcześniej taką wizytę w ZUS zarezerwować przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub zrobić to telefonicznie. Aby umówić wizytę w oddziale w Rzeszowie lub placówce w Mielcu, Stalowej Woli, Tarnobrzegu, Jarosławiu, Leżajsku, Przeworsku, Przemyślu i Lubaczowie należy zadzwonić pod numer 17 867 50 28, natomiast w oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku - pod numer 13 443 79 08 - dodaje rzecznik.

Klienci ZUS mogą również załatwiać swoje sprawy bezpiecznie i wygodnie podczas e-wizyty bez wychodzenia z domu. Aby spotkać się on-line z pracownikiem Zakładu wystarczy mieć dostęp do internetu, urządzenie z kamerką np. smartfon, tablet lub komputer (szczegóły na Bezpieczna wizyta w ZUS).

Do dyspozycji klientów jest również Centrum Obsługi Telefonicznej (nr tel.: 22 560 16 00, e-mail: [email protected]). Wnioski i dokumenty można przesyłać również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych ZUS.

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama