Spośród kilkuset zgłoszeń przyznano:
● nagrody w 23 kategoriach,
● 6 wyróżnień
● Best In - nagrodę dla najlepszego z najlepszych.
Niespodzianką dla uczestników było wyróżnienie Marki Dekady oraz Partnera Dekady, czyli firm, które zdobyły największą liczbę statuetek oraz wspierały konkurs w ciągu wszystkich 10 edycji. Na scenę po odbiór nagrody najczęściej wchodzili przedstawiciele MODIVO - było to aż 11 razy! Natomiast Przelewy24 została doceniona za stałe partnerskie wsparcie konkursu, od pierwszej edycji, nieprzerwanie przez 10 lat.
Jubileusz konkursu e-Commerce Polska Awards stał się okazją do podsumowania pracy włożonej w rozwój całej branży e-commerce w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. E-Izba postanowiła przyznać specjalne wyróżnienie dla Championa e-Commerce, czyli osoby, która miała istotny wkład w rozwój szeroko pojętej gospodarki cyfrowej. Pierwszy w historii tytuł Championa e-Commerce trafił do Piotra Kurczewskiego, przedsiębiorcy, twórcy i założyciela Przelewy24.
Laureaci e-Commerce Polska awards 2022
Kategorie dla podmiotów e-commerce
• Best on mobile - podmioty średnie i duże: UrbanCity.pl & Media4U
• Design & Usability - podmioty małe: Sportano.pl & Strix
• Design & Usability - podmioty średnie i duże: CCC.eu
• Best e-Commerce Retailer - podmioty średnie i duże: Hebe
• Best in CSR - podmioty małe: YourKAYA.pl
• Best in CSR - podmioty średnie i duże: Oponeo.pl
• Best e-Commerce B2B - podmioty średnie i duże:SIG.pl
• Best campaign (Pomysł promocyjny roku) - podmioty średnie i duże:Answear.com
• Best in Omnichannel - podmioty średnie i duże:Empik.com
• Best in cross-border - podmioty małe: Astrography.com
• Best in cross-border - podmioty średnie i duże: Modivo
• Best adaptation to new digital reality B2C - podmioty małe: Jurga
• Best adaptation to new digital reality B2C - podmioty średnie i duże: mBank
• Best adaptation to new digital reality B2B - podmioty średnie i duże: TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce
• Best innovator in e-commerce - podmioty średnie i duże: Modivo
• Best marketplace - podmioty średnie i duże: Allegro.pl
Kategorie dla e-usług
• Best logistic tool: InPost
• Best tool for e-commerce: Blik
• Best cross-border tool/technology/service: Pay
• Best e-commerce B2B tool/technology/service: ING Lease (Polska)
• Best automatization tool/technology/product for e-commerce: InPost
• Best omnichannel tool/technology/service: Future Mind
Kategorie e-finanse
• Best e-payment solution: Allegro Pay
• Best buy now pay later solution: Przelewy24
• Best cross-border e-payment solution: PayU
• Best e-banking implementation: Santander Bank Polska
• Best online insurer: PZU S.A.
• Best In: Allegro Pay
Wyróżnienia:
• Best adaptation to new digital reality B2C, podmioty małe - Sundose
• Best in CSR, podmioty małe: PoraNaPola.pl
• Best in cross-border, podmioty średnie i duże: BOLF/DENLEY
• Best in cross-border, podmioty średnie i duże: SAVICKI
• Best campaign - podmioty średnie i duże: TaniaKsiazka.pl
• Best adaptation to new digital reality B2C - podmioty średnie i duże: Ochnik & Merce.com
Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
Dziękujemy partnerom głównym tegorocznej edycji - Allegro, Orlen Paczka, Przelewy24 oraz Tpay.
Dziękujemy partnerom wspierającym: FullStack Experts oraz SmartEngine.
Pełna lista laureatów znajduje się również pod linkiem:https://ecpawards.pl/laureaci/
Źródło informacji: Izba Gospodarki Elektronicznej
Napisz komentarz
Komentarze