W punkcie pomocy obywatele Ukrainy będą mogli uzyskać najważniejsze informacje na temat aktualnej sytuacji w Ukrainie oraz w Polsce, a także gdzie i jak poszukiwać pomocy w naszym kraju.
Dla pasażerów komunikacji miejskiej zmiana oznacza, że od 4 czerwca sprawy związane z ZTM będzie można załatwiać w sąsiednich Punktach Obsługi Podróżnych. Te najbliższe ulicy Grottgera działają na Dworcu Lokalnym przy ulicy Towarnickiego oraz na parterze biurowca przy ul. Targowej 1.
W POP pasażerowie mogą m.in.: kupować bilety, wyrobić Rzeszowską Kartę Miejską, zapisać na RKM uprawnienia do bezpłatnych i ulgowych przejazdów, zapłacić mandat za jazdę bez ważnego biletu, czy złożyć reklamację.
ZTM przypomina ponadto, że pasażerowie mają możliwość korzystania z systemu płatności zbliżeniowych w kasownikach za pomocą karty płatniczej, telefonu lub zegarka, bez konieczności posiadania papierowego biletu czy też Rzeszowskiej Karty Miejskiej.
Bilety są dostępne także w sklepie internetowym ebilet.erzeszow.pl i w biletomatach na przystankach oraz w autobusach.
Godziny otwarcia Punktów Obsługi Podróżnego ZTM Rzeszów:
Punkt Obsługi Podróżnego - Dworzec Lokalny, ul. Towarnickiego 7
tel. 17 748 13 36 lub 17 748 13 42
od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:30
w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 10:00 do 14:30
niedziele i święta nieczynny
Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Lisa Kuli 20
tel. 17 866 03 46
od poniedziałku do piątku od 10:00 do 19:30
w pierwszą i ostatnią sobotę miesiąca od 10:00 do 14:30
niedziele i święta nieczynny
Punkt Obsługi Podróżnego przy ul. Targowej 1 (parter)
tel. 17 866 03 47
od poniedziałku do piątku od 7:00 do 14:30
w sobotę, niedziele i święta nieczynny
Punkt Obsługi Podróżnego Galeria Nowy Świat, ul. Krakowska 20
tel. 17 748 13 48
od poniedziałku do soboty od 10:00 do 17:30
w niedziele i święta nieczynny
Punkt Obsługi Podróżnego C.H. Plaza Rzeszów, al. Rejtana 65
tel. 17 748 13 49
od poniedziałku do soboty od 10:00 do 17:30
w niedziele i święta nieczynny
Napisz komentarz
Komentarze