Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama
Reklama PCN oświeć mnie
Reklama Powiat Rzeszowski

Seksowna strażnicza więzienna. Szok po internetowym filmiku

Podziel się
Oceń

Do bramy zakładu karnego podchodzi kobieta w obcisłej sukience. Chwilę później widzimy ją w mundurze. Tak internet chce podbić Służba Więzienna.
Seksowna strażnicza więzienna. Szok po internetowym filmiku

Autor: TikTok SW

Niesmaczne, bulwersujące, groźne. Takie komentarze padają pod adresem Służby Więziennej, która pokazała na TikToku swój nowy film. Widać na nim, jak pod bramę więzienia podchodzi młoda, zgrabna kobieta. Ubrana jest w obcisłą sukienkę, a zdjęcia są tak zrealizowane, żeby obraz eksponował je pośladki.

Zaraz potem zmiana tonacji. Kobieta jest już uśmiechniętym strażnikiem więziennym w mundurze. Niesie pęk kluczy. Można się domyślić, że pasują do zamków cel.

Były dyrektor: To sprowadzenie tej formacji do burdelu

– Nie zdawałem sobie sprawy, że w więziennictwie aż tak obniżyły się standardy kultury osobistej i w taki sposób postrzegana jest rola kobiet w służbie więziennej, jak w tym filmiku na TikToku. Ktoś równie „pomysłowy” jak autor tej reklamówki powiedziałby, że to zaproszenie do pracy dla sfrustrowanych seksualnie młodzieńców – komentuje dla gazeta.pl dr Paweł Moczydłowski, były dyrektor generalny Służby Więziennej i specjalista w zakresie resocjalizacji.

Dodaje, że SW przechodzi poważny kryzys kadrowy, a takie filmy nie pomogą w naprawie sytuacji.

– To dramat kadrowy, najogólniej można powiedzieć. Ten dramat Służba Więzienna próbuje ratować takimi paniami, jak na tym filmie. W większości funkcjonariusze widzą, że reakcja społeczeństwa na ten reklamowy spot jest zdecydowana, że to jest „sprowadzeniem tej formacji do burdelu” – komentuje Moczydłowski.

To nie jedyna taka reakcja 

„Hej, słuchajcie, zróbmy takie wideo na TikToku, które pokaże profesjonalizm Służby Więziennej, ale zarazem też jej ludzką twarz? 

– Super, ale jak to zrobić? 

– Chyba mam genialny pomysł, tego jeszcze nigdzie nie było...” – komentuje w sieci Mikołaj Kirschke, właściciel agencji PR Top Story PR.

Łukasz Maziewski z portalu o2.pl punktuje: „Ale serio, 2023 rok, a te wuje, zamiast pokazać np. różne twarze służby (nie wiem, młodego sportowca, ojca rodziny zastępczej, doświadczoną sołtyskę i młodą instruktorkę jogi), szczują, kurwa, cycem”.

 

Wcześniej też kiepsko

SW ma TikToka i z niego skorzysta. Nie zawsze treści są jednak trafione. Tak było w 2022 r., gdy na platformie umieszczono film z tańczącymi na więziennym korytarzu strażnikami.

„Nie chcę nawet myśleć, jakie kolejne pomysły kwitną właśnie w głowie osoby, która pomyślała, że ociepli w ten sposób wizerunek Służby Więziennej. No właśnie – tylko czy akurat ta służba potrzebuje swój wizerunek ocieplać? Zastanówmy się nad tym. 

Policja, straż pożarna, wojsko, nie wiem, nawet służby energetyczne – to wszystko formacje, które często pracują z ludźmi, raz im pomagając, innym razem wydając polecenia. Im powinno zależeć na edukacji społeczeństwa, ale też pokazaniu się jako bliska zwykłemu człowiekowi służba. 

Więziennicy pracują zupełnie inaczej – ich trudna i niezwykle angażująca psychicznie praca jest społecznie bardzo potrzebna. Ale śmiem twierdzić, że im ciszej nad ich służbą, tym lepiej” – pisał wówczas Maciej Bąk z bezprawnik.pl.


Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Reklama
Reklama
Reklama