Miasto Rzeszów planuje zakup: laptopów, ubezpieczenia zakupionego sprzętu komputerowego, usługi zapewniającej dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku, gdy opiekun prawny lub uczeń szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie: Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym
W przypadku ubiegania się o możliwość skorzystania z dofinansowania należy złożyć podpisane poniższe dokumenty:
- 1. Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego - OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO lub
- 2. Oświadczenie ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletniość (pobierających naukę w roku szkolnym 2021/2022, którzy ukończyli 18 rok życia) - OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ,
- 3. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- 4. Informację dodatkową.
Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Urzędzie Miasta Rzeszowa - Wydział Edukacji Oddział Stypendiów ul. Langiewicza, 35-959 Rzeszów do dnia 2 listopada 2021 r. Decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu, dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Uwaga! Złożenie dokumentów nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu!
W przypadku gdy gmina nie otrzyma grantu wystarczającego na pokrycie zapotrzebowania wynikającego ze złożonych oświadczeń mieszkańców o zakwalifikowaniu do projektu będzie decydować kolejność zgłoszeń.
Zmiany w dokumentacji konkursowej wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa skutkować mogą wprowadzeniem zmian w udostępnianych formularzach i koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.
Napisz komentarz
Komentarze