Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama Eco Energy 24 – klimatyzacja Rzeszów
Reklama poseł Adam Dziedzic

ADventure - XXII Nocne Spotkanie z Reklamą

Podziel się
Oceń

Już 12 grudnia o godzinie 20:00 na Politechnice Rzeszowskiej w salach V1 i V2 odbędzie się XXII edycja ADventure - Nocnego Spotkania z Reklamą, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief" działające przy Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Na teren wydarzenia będzie można wejść od godziny 19.
  • Źródło: Informacja prasowa
ADventure - XXII Nocne Spotkanie z Reklamą

Autor: Materiały prasowe

ADventure - Nocne Spotkanie z Reklamą to największe w Polsce tego typu wydarzenie marketingowe, organizowane przez organizację studencką. Corocznie cieszy się ono ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej, uczniów szkół średnich oraz innych osób zainteresowanych tą tematyką. Planowana w tym roku transmisja wydarzenia "na żywo" z pewnością wpłynie dodatkowo na wzrost liczby zainteresowanych osób. O popularności i sukcesie Nocnego Spotkania z Reklamą może świadczyć zdobyta w 2015 roku nagroda w konkursie Studencki Projekt Roku, organizowanym przez Grupę PZU. Wydarzenie to zwyciężyło w kategorii "Kultura, rozrywka i odpowiedzialność społeczna".

Dzięki Nocnemu Spotkaniu z Reklamą uczestnicy będą mogli poznać reklamy, które naprawdę warto zobaczyć ze względu na ich charakter moralizatorski lub po prostu poszerzający wiedzę na dany temat. Różne bloki tematyczne poprowadzą uczestników w podróż po świecie reklam dzięki ich różnorodności. Będzie czas na łzy, śmiech a chwilami nawet oburzenie. Jednym słowem, każdy znajdzie coś dla siebie. Serdecznie zapraszamy, przyjdź i zobacz, że reklama to nie tylko przerwa antenowa ale również sprytne narzędzie marketingowe, które może być rozrywką!

Nocne Spotkanie z Reklamą
ADventure - XXII Nocne Spotkanie z Reklamą


"Wydarzenie to jest dla nas studentów bardzo ważne, bowiem przygotowujemy się do niego przez cały rok. Od stycznia członkowie naszego koła dokonywali staranych selekcji klików reklamowych z całego świata, aby umożliwić przeprowadzenie seansu, podczas którego każdy będzie mógł się dobrze bawić." - Ernest Dąbrowski, Prezes Studenckiego Koła Naukowego Komunikacji Marketingowej "Brief"

Informacje dotyczące Nocnego Spotkania z Reklamą można śledzić na bieżąco pod linkiem: https://fb.me/e/5MUOqwHGU

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: lózakTreść komentarza: mieszkańcy Budziwoja znów wniosą protest bo wolą stać w korkachData dodania komentarza: 11.12.2025, 13:11Źródło komentarza: Baranówki będą bezpieczne! Połączenie Krakowskiej z Warszawska ma kosztować 262 mln zł!Autor komentarza: lózakTreść komentarza: A co niby Feliks Dymnicki ma do tego?Data dodania komentarza: 11.12.2025, 13:10Źródło komentarza: ks. Feliks Dymnicki - filantrop i przyjaciel młodzieżyAutor komentarza: MarekTreść komentarza: Artykuł wprowadza w błąd - zamordowana dziewczyna nie była mężatką. Co do wyroku, jak najbardziej słusznyData dodania komentarza: 11.12.2025, 08:50Źródło komentarza: Dożywocie za zabójstwo szwagierki z pobudek seksualnych. Wyrok dla Grzegorza B.Autor komentarza: HankaTreść komentarza: Karma, koce, drapaki każda pomoc się liczy!!!Data dodania komentarza: 10.12.2025, 10:22Źródło komentarza: Ostatnie dni zbiórki Fundacji AS KIER dla rzeszowskiego "Kundelka"Autor komentarza: DominikaTreść komentarza: Świetna wiadomość dla mieszkańców Baranówki i Przybyszówki! Lepszy dojazd do stref przemysłowych i komfortowe połączenia z głównymi ulicami miastaData dodania komentarza: 10.12.2025, 10:20Źródło komentarza: ks. Feliks Dymnicki - filantrop i przyjaciel młodzieżyAutor komentarza: NataliaTreść komentarza: Wreszcie! Połączenie Krakowskiej z Warszawską od lat było potrzebneData dodania komentarza: 10.12.2025, 10:19Źródło komentarza: Baranówki będą bezpieczne! Połączenie Krakowskiej z Warszawska ma kosztować 262 mln zł!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama