Miejską dotacją objęte będą koszty związane z demontażem wyrobów zawierających azbest, przygotowaniem do transportu, transportem oraz unieszkodliwieniem odpadów na składowisku.
Formularz wniosku o dotację można pobrać ze strony internetowej: https://www.erzeszow.pl Formularz wniosku jest dostępny także w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Rzeszowa oraz w punktach informacyjnych urzędu miasta w galeriach handlowych.
Wnioski należy składać w Wydziale Klimatu i Środowiska, ul. Rynek 7, pok. nr 4 w godzinach pracy urzędu. Wszelkie informacje związane z naborem wniosków można uzyskać pod nr tel. 178754183 oraz 178754186.
Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest jest w Rzeszowie realizowany od 2011 roku. Cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców. Każdego roku w trakcie naboru wpływa średnio ok. 70 wniosków.
W latach 2011 – 2022 usunięto ponad 2,6 tys. ton wyrobów azbestowych. Koszty unieszkodliwiania azbestu w Rzeszowie w latach 2011-2022 wyniosły 1 325 357,35 zł.
Na tę kwotę złożyły się środki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie oraz z budżetu miasta Rzeszowa. Od 2011 roku miasto Rzeszów na program usuwania azbestu wydało blisko 475 028,79 zł.
Napisz komentarz
Komentarze